Waoo er igen i år danskernes foretrukne internetleverandør
![Foto: Morten Degn](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13950639.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kptca7a6p242aha3sl.jpg)
Når danskerne skal vurdere deres internetudbyder på en række parametre som produktkvalitet, servicekvalitet og værdi for pengene, kommer Waoo for 11. år i træk ud med en topplacering. Bag Fibia står de to energiselskaber Andel – der tidligere hed SEAS-NVE – og NRGI.
Det viser den årlige undersøgelse, som konsulenthuset Loyalty Group foretager blandt 4.700 danskere, ifølge en pressemeddelelse.
Generelt er danskerne blevet mere loyale over for deres internetudbyder, ifølge Lars Jepsen, der er forskningschef og seniorkonsulent i Loyalty Group.
”Overordnet har branchen haft en vis fremgang i loyalitet på tværs af alle udbydere. Efter faldet fra 2020 til 2021 er loyaliteten tilbage på det højeste niveau i tre år. Og vi ser et meget, meget, meget tæt løb mellem de tre podiepladser,” siger han til Berlingske.
Waoo får 63 ud af 100 mulige point, mens andenpladsen, der indtages af TDCs lavprisinternetudbyder, Hiper, lander på 62 point mod blot 53 point året før. På tredjepladsen er Fastspeed, der tidligere på året købte den lille bredbåndsudbyder Snappii, med 60 point.
Teleselskabet Telenor, der er landets næststørste, bider top tre i hælene med et spring fra 49 point til 58 point i år.
Waoo mere end firedobler overskuddet
Stofa puster til krigen på bredbåndsmarkedet med prisfald på selskabets topprodukt
Relaterede artikler
Waoo mere end firedobler overskuddet
For abonnenter