Yousee-kunde får erstatning for et års forsinkelse med levering af bredbåndsforbindelse

I oktober 2020 bestilte en Yousee-kunde fibernet. Efter et år havde kunden endnu ikke fået hul igennem til internettet. Forløbet koster nu Yousee dyrt.
Foto: Thomas Borberg/pxtb021205a14671.jpg
Foto: Thomas Borberg/pxtb021205a14671.jpg
Af Michael Stenvei

En utilfreds Yousee-kunde er med til at skrive telehistorie i Teleankenævnet, der netop har afgjort, at Yousee skal betale kunden i alt 9.999 kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også