Telenor-topchef om bredbåndsmarkedet: Vi skal tænke som en udfordrer

Telenor har i stor stil bevæget sig ind på fiberselskabernes netværk, og det stillier nye krav til teleoperatøren, når man lejer sig ind på andres net. "Vi skal tænke anderledes og som en MVNO," lyder det fra adm. direktør Lars Thomsen.
Foto: Telenor/PR
Foto: Telenor/PR

Telenor skabte over sommeren opmærksomhed, da selskabet lancerede en kampagne med en særdeles skarp pris på sit Maxspeed-bredbåndsprodukt. Tilbuddet til kunderne lød på en 1.000 Mbit bredbåndsforbindelse til 199 kr. i 12 måneder leveret via tv-kabler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også