Tre techgiganter står for 42 pct. af annoncesalget i Danmark
![Foto: Reuters Staff/REUTERS/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13315033.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hpu3bb48ycto2pn4hu.jpg)
De internationale techselskaber Google, Linkedin og Facebook har i 2020 raget en større andel af annoncemarkedet til sig, viser ny rapport fra Kulturministeriet under "Mediernes udvikling i Danmark", skriver Politiken.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Twitter vil betale 5 mia. kr. i forlig med investorer
For abonnenter