Yousee er tavs om kundeafgang efter udskældt omlægning

Yousee har halveret antallet af gratis fordele til selskabets samlekunder. Det er med til at bekræfte kunderne i, at deres produkt bliver dårligere og dyrere, siger en ekspert.
Foto: TDC / PR
Foto: TDC / PR
Michael Stenvei

TDC-ejede Yousee har ikke travlt med at kaste lys over, hvad selskabets indskrænkning af et særligt fordelsprogram har kostet på kundekontoen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også