Tabt salg i fysiske butikker gør ondt på Telia

Selvom den store tendens i samfundet går mod onlinesalg, så kan Telia konstatere, at de fysiske butikker har en eksistensberettigelse. Nedlukningen under coronakrisen har kostet på salget, forklarer dansk adm. direktør, som overordnet er tilfreds med formen i nyt regnskab.
Foto: Telia/PR
Foto: Telia/PR

Under coronakrisen har det stået helt klart for Telia, at de fysiske butikker med deres mulighed for, at kunderne kan se og røre ved produkterne og stå ansigt til ansigt med en sælger, har en stor eksistensberettigelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også