Utilfreds mobilkunde kræver erstatning for "psykisk pres"

Et fortrudt skifte af mobilselskab efterlod en utilfreds kunde syv dage uden mobilforbindelse og udsatte ham for et "psykisk pres".
Foto: Kasper Palsnov/Ritzau Scanpix
Foto: Kasper Palsnov/Ritzau Scanpix
AF MICHAEL STENVEI

Et på papiret harmløst skifte fra Oister til Velkommen er endt som en usædvanlig sag for Teleankenævnet, idet en utilfreds mobilkunde kræver "godtgørelse for psykisk pres forårsaget" af Velkommen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også