ITWatch

Telia ruller nyt tv-tilbud ud i Norge

To år efter Telia købte TDC's norske distributionsforretning, lancerer teleselskabet et nyt tv-tilbud til de norske kunder.

Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

For to år siden trak TDC sig fra det norske marked og solgte distributionsforretningen Get til Telia. Efterfølgende har Telia lagt Get-brandet i graven, og teleselskabet lancerer nu et nyt tv-produkt ved navn Telia Play, der samler tv- og streamingtilbud, skriver Kampanje.

Opkøbet af Get skete i forbindelse med en større tv-offensiv fra Telia, der i 2018 også købte Bonnier Broadcasting, der ejer TV4, C More og finske MTV, for knap 10 mia. svenske kr.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger