Telenors nye erhvervsdirektør ser muligheder i forlængelse af coronakrisen

Mange virksomheder har opgraderet deres bredbåndsløsninger i forbindelse med coronakrisen, og det åbner op for nye muligheder hos Telenor, lyder det fra selskabets nye erhvervsdirektør.
Mikkel Kruse tiltrådte som erhvervsdirektør hos Telenor i februar. | Foto: DXC/PR
Mikkel Kruse tiltrådte som erhvervsdirektør hos Telenor i februar. | Foto: DXC/PR

Coronakrisen har fået mange virksomheder til at opgradere deres bredbåndsforbindelser, og det behov åbner nye muligheder for Telenor til at lange flere teleselskabets produkter over disken til kunderne, skriver Berlingske.

Covid-19-virussen og nedlukningen af samfundet har nemlig sat den digitale infrastruktur højt på dagsordenen, hvor det har været afgørende, at løsningerne fungerede sømløst, lyder det fra Telenors nye erhvervsdirektør Mikkel Kruse, som tiltrådte i februar.

Han peger på, at coronakrisen ikke har ændret markedet fundamentalt, men den har understreget behovet for en velfungerende infrastruktur.

"Masser af kunder har øget kapaciteten og for eksempel opgraderet deres bredbåndsforbindelser, fordi de havde brug for mere, og det kan være med til at bringe os til bordet med alle de omkringliggende ydelser. Jeg ser store muligheder i, at Telenor kan opnå en endnu stærkere position på erhvervsmarkedet, og de muligheder skal vi gribe," siger Mikkel Kruse til Berlingske.

Huawei havde en klar kandidat til cyberråd: Kunne tilbyde "interessante perspektiver" 

FE-chef advarer: Reel risiko for spionage gennem 5G-teknologi 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også