Coronakrisen sætter sit præg på 3's andet kvartal

Driftsresultatet er faldet, og på grund af coronakrisen er antallet af nye kunder i 3 ikke steget så meget, som der var budgetteret med i årets andet kvartal. Så det er med "skindet på næsen", at teleselskabet går igennem kvartalet, lyder det fra 3-direktøren.
Foto: PR/3
Foto: PR/3

3 og Oister har fået 6.000 flere kunder i andet kvartal af 2020, hvor kundetilvæksten i samme kvartal sidste år var 30.000 nye kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også