Telia trækker kampagne fra norske TV 2 midt i tv-konflikt

Norsk tv-distributør, som ligger i konflikt med TV 2, trækker reklamekampagne fra TV 2's kanaler.
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

Telia, der ejer den norske tv-distributør Get, og norske TV 2, der er ejet af Egmont, er havnet i konflikt om distribution af TV 2's kanaler, og konflikten får lagt en ny dimension til sig, efter Telia har valgt at trække en planlagt reklamekampagne hen over sommeren fra TV 2. Det skriver Dagens Næringsliv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også