Fiberselskab indgår samarbejde med Instagram-influencere

Kazoom, der er et selskab under Aura, reklamerer for sine fiberprodukter via såkaldte influencere på Instagram.
Foto: Carsten Andreasen/IND
Foto: Carsten Andreasen/IND

Det østjyske energiselskab Aura, der står bag brandet Kazoom, promoverer nu sit bredbåndsprodukt ved hjælp af influencere på Instagram.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også