24 timer vendte op og ned på Danmarks fjerdestørste teleselskab

På 24 timer vendte coronakrisen fuldstændig op og ned på 3-forretningen. Topchef Morten Christiansen kalder i dag krisen for en syretest af selskabet. "Når man ser på, hvordan erhvervslivet i øvrigt er blevet ramt, skal jeg ikke hælde vand ud af ørerne," siger han.
Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix
AF Michael Stenvei

Det er mindre end tre måneder siden, at coronakrisen på nærmest et splitsekund trak tæppet fuldstændig væk under de normale arbejdsrutiner i teleselskabet 3.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også