Nuuday-direktør: "Udviklingen i vores mobilforretning er ikke tilfredsstillende"

TDC's Nuuday tabte sidste år 64.000 privatkunder i mobilforretningen, og den udvikling skal vendes, understreger Nuuday-direktør.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

I 2019 sagde Nuuday, der er TDC's kundevendte selskab, farvel til 64.000 private mobilkunder, og det er ikke godt nok ifølge selskabets direktør, skriver Finans.

"Udviklingen i vores mobilforretning er ikke tilfredsstillende, og jeg kan love dig for, at vi er i fuld gang med at finde svar på det (tabet af kunder, red.)," siger Michael Moyell Juul, adm. direktør i Nuuday, til Finans.

Nuuday har mobilbrands som Yousee, Telmore og Hiper, og ifølge direktøren er det en fin portefølje af brands, men at selskabet i øjeblikket arbejder på initiativer, der skal vende udviklingen og tiltrække flere kunder.

TDC-direktør om tv-satsning: Det var en rodet affære

TDC mister terræn og tjener færre penge 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også