Tilliden har lidt et knæk: TDC skal på charmeoffensiv for at stoppe kunders frafald

Yousee er inde i en ond spiral, hvor konflikten med Discovery fører til tab af kunder på både tv, bredbånd og mobilmarkedet. Ifølge finansdirektør Lasse Pilgaard skal TDC genopbygge tilliden med flere fordele for kunderne.
Processen med Discovery var uskøn, siger TDC's koncernfinansdirektør Lasse Pilgaard. | Foto: PR/TDC
Processen med Discovery var uskøn, siger TDC's koncernfinansdirektør Lasse Pilgaard. | Foto: PR/TDC

Den hårde konflikt med tv-udbyderen Discovery har slået skår af tilliden hos kunderne i TDC's største kunderettede brand Yousee.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også