Yousee har fortsat problemer med bland selv

Det er endnu ikke lykkedes Yousee at få bugt med de tekniske vanskeligheder, som rammer kunder med bland selv-produkt.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

De tekniske problemer, der de seneste dage har ramt Yousees bland selv-produkt, er fortsat ikke løst. Det skriver Ekstra Bladet.

"Vi kan stadigvæk ikke sige så meget andet, end at der stadigvæk er et problem," siger Niels Nørgaard, kommunikationsrådgiver hos Yousee, til Ekstra Bladet.

Omkring 250.000 Yousee-kunder har tv-distributørens bland selv-produkt. Det svarer til omkring hver femte af Yousees i alt 1,2 mio. tv-kunder.

Problemerne med udskiftningen af bland selv-indhold falder sammen med, at Discovery Networks' 11 tv-kanaler fra årsskiftet er forsvundet fra Yousees tilbud til kunderne. Det sker, efter Yousee i september valgte at pille Discoverys kanaler ud af distributørens faste pakker, og siden da er det ikke lykkedes de to parter at nå til enighed om en ny aftale.

Denne artikel er leveret af vores søstermedie MediaWatch.)

Yousee-kunder kan på andet døgn ikke skifte kanaler ud

Hvornår var det nu det var: Året der gik for de store it- og teleselskaber 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også