Telenor vil kompensere svindelramte kunder

Telenor vil rette henvendelse til svindelramte kunder, efter man har fyret medarbejdere for svindel mod kunder.
Foto: Mads Claus Rasmussen//
Foto: Mads Claus Rasmussen//

Telenor vil rette henvendelser til svindelramte kunder efter krav om det samme fra Forbrugerrådet Tænk. Det skriver pressechef i Telenor Alice Klitholm Duch i en mail til Ekstra Bladet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også