Fastspeed går i luften med reklamefremstød – og vil lokke antenneforeningerne

Bredbåndskrigen skærpes, når Fastspeed fra i dag vil være at finde med reklamer på tv. Et af målene er at få gjort bolig- og antenneforeningerne opmærksomme på, at de kan købe internet fra udfordreren.
Morten Boe Andersen (th) har stiftet Fastspeed sammen med Jens Raith (tv) og Peter Mægbæk. | Foto: PR
Morten Boe Andersen (th) har stiftet Fastspeed sammen med Jens Raith (tv) og Peter Mægbæk. | Foto: PR

Fra i dag sætter den nye bredbåndsudfordrer Fastspeed tryk på markedsføringen gennem en kampagne på TV 2's kanaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også