Hele Danmark kan kigge med, når Mathias yder kundeservice

Kundeservice er i stor stil rykket ind på Facebook. Det er der store fordele ved ifølge Yousees SoMe-korps, der kan hjælpe mange flere kunder på én gang end tidligere. "Vi prøver at tage bandeordene med et smil," lyder det.
"Vi kan se, at kunderne har nemmere ved at hjælpe sig selv end nogensinde før. Som medarbejder får vi en synergifølelse, som vi ikke havde før," siger Mathias Koefoed-Jespersen. | Foto: PR/Yousee
"Vi kan se, at kunderne har nemmere ved at hjælpe sig selv end nogensinde før. Som medarbejder får vi en synergifølelse, som vi ikke havde før," siger Mathias Koefoed-Jespersen. | Foto: PR/Yousee

Når Mathias Koefoed-Jespersen går hjem fra arbejde, er Facebook det sidste, han tjekker. Han har arbejdet i Yousees kundesupport i flere år og er i dag en del af Youseess SoMe-team, der svarer på kundernes mange henvendelser via det sociale medie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også