ITWatch

Telia-chef om medieopkøb: Vi har behov for flere muskler i global konkurrence

Telias opkøb af Bonniers tv-forretning skal bl.a. give koncernen en bedre position, når det gælder forhandlinger om indhold, siger Telias topchef.

Adm. direktør for Telia Company, Johan Dennelind

Det svenske teleselskab Telia har i løbet af i år investeret milliarder i mediemarkedet med opkøbet af TDC's norske distributionsforretning Get og tv-selskabet Bonnier Broadcasting.

Investeringerne skal bl.a. polstre Telia i et mere globalt mediemarked, siger Telias topchef, Johan Dennelind, til Kampanje.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

E-boks-direktør irriteret over sen udmelding

E-boks fik ifølge direktør Ulrik Falkner Thagesen besked om udskydelsen af overgang til næste generation af digital post ti minutter inden, Digitaliseringsstyrelsen informerede offentligheden. "På mange måder er det jo utroligt irriterende for os," siger han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs