ITWatch

Energi- og telegigant indfører omstridt gebyr for 800.000 kunder

El- og telekunder i SE-koncernen, det tidligere Sydenergi og Stofa, skal fremover betale et årligt gebyr på 116 kr. for at modtage gammeldags post. Forbrugerrådet Tænk er harm.

Foto: SE

SE-koncernen, der står bag energiselskabet SE og Stofa, jonglerer med en gebyrregning til selskabets knap 800.000 kunder på godt 92 mio. kr.

Regningen skyldes, at energi- og telegiganten med hovedsæde i Esbjerg er i færd med at indføre et særligt brevgebyr for samtlige kunder på 116 kr. om året.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

E-boks-direktør irriteret over sen udmelding

E-boks fik ifølge direktør Ulrik Falkner Thagesen besked om udskydelsen af overgang til næste generation af digital post ti minutter inden, Digitaliseringsstyrelsen informerede offentligheden. "På mange måder er det jo utroligt irriterende for os," siger han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs