Energi- og telegigant indfører omstridt gebyr for 800.000 kunder

El- og telekunder i SE-koncernen, det tidligere Sydenergi og Stofa, skal fremover betale et årligt gebyr på 116 kr. for at modtage gammeldags post. Forbrugerrådet Tænk er harm.
Foto: SE
Foto: SE
AF Michael Stenvei, FINANS

SE-koncernen, der står bag energiselskabet SE og Stofa, jonglerer med en gebyrregning til selskabets knap 800.000 kunder på godt 92 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også