Annoncepriser hos Linkedin stiger i kølvandet på annoncør-exit hos X

Mens annoncører har forladt X, oplever Linkedin en tocifret omsætningsvækst i sin annonceforretning, lyder det ifølge et estimat, som Financial Times har set.
Linkedins annonceforretning oplever en vækst i tocifrede procenttal år-til-år ifølge Financial Times. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Linkedins annonceforretning oplever en vækst i tocifrede procenttal år-til-år ifølge Financial Times. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Mens højtprofilerede annoncører har taget deres annoncekroner og fjernet dem fra det sociale medie X, tidligere Twitter, har det Microsoft-ejede sociale medie Linkedin tilsyneladende ikke problemer med at få afsat sin annonceplads, skriver Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også