Tiktok lancerer annonceværktøj

Det sociale medie sender nu sit såkaldte search ad-værktøj på markedet til brands i Danmark og Europa.
Værktøjet er allerede udrullet i flere lande, og nu kommer turen altså til Danmark. | Foto: Dado Ruvic/Ritzau Scanpix
Værktøjet er allerede udrullet i flere lande, og nu kommer turen altså til Danmark. | Foto: Dado Ruvic/Ritzau Scanpix

Danske annoncører kan snart få deres reklamer placeret i Tiktoks søgeresultater. Det er målet med lanceringen af platformens såkaldte search ad-værktøj på det danske og europæiske marked, skriver Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også