Impero-topchef ser stort potentiale i mersalg til eksisterende kunder

Impero kom ud af første halvår med 40 pct. ARR-vækst. Ifølge Rikke Stampe Skov, adm. direktør i Impero, henter selskabet halvdelen af sin vækst på mersalg til sine eksisterende kunder.
Rikke Stampe Skov har været adm. direktør i Impero siden 2018. | Foto: Impero/pr
Rikke Stampe Skov har været adm. direktør i Impero siden 2018. | Foto: Impero/pr
af NIKOLAJ HARDING

En strategi om at udvide og udvikle engagementerne med kunderne bærer frugt hos det First North-noterede softwareselskab Impero. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også