Dansk softwarehus vil udnytte amerikanske kriser til sin fordel

Det har længe været planen hos Mapspeople at skulle indtage USA, og tiden er moden lige nu, mener virksomhedens nyansatte topchef, der vil udnytte USA’s forskellige kriser til at hente vækst.
Foto: Mapspeople / Pr
Foto: Mapspeople / Pr

”Det er nu, det kommer, jeg kan mærke ketchupeffekten,” siger Mapspeoples direktør Morten Brøgger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også