Startup bruger alternative metoder i jagten på medarbejdere

Traditionelle jobannoncer er gode, men skal Custimy have fat i de helt særlige talenter, så skal der andre metoder til, og medarbejderne spiller en central rolle.
Kristoffer Degn (tv) flankeret af medstifter Martin Navne. | Foto: Søren Vendelbo/JPA
Kristoffer Degn (tv) flankeret af medstifter Martin Navne. | Foto: Søren Vendelbo/JPA

Startuppen Custimy, der udvikler en dataplatform målrettet marketing og e-commerce, har taget alternative metoder i brug for at finde de medarbejdere, som alle lige nu slås om.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også