ITWatch

Startup bruger alternative metoder i jagten på medarbejdere

Traditionelle jobannoncer er gode, men skal Custimy have fat i de helt særlige talenter, så skal der andre metoder til, og medarbejderne spiller en central rolle.

Kristoffer Degn (tv) flankeret af medstifter Martin Navne. | Foto: Søren Vendelbo/JPA

Startuppen Custimy, der udvikler en dataplatform målrettet marketing og e-commerce, har taget alternative metoder i brug for at finde de medarbejdere, som alle lige nu slås om.

I stedet for at skrive om virksomheden i lange vendinger på traditionelle jobsites, tager Custimy sociale medier i brug, og virksomhedens medarbejdere er en nøgle til succesen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs