Spotify regner med vendepunkt i podcastforretning i 2022

Den svenske streamingtjeneste forventer, at underskuddet i podcastforretningen vil ramme toppen i 2022. På længere sigt regner Spotify med en højere profitmargin på podcast end på musik.
Foto: Lucas Jackson/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Lucas Jackson/Reuters/Ritzau Scanpix

Spotify har investeret over en mia. dollar i at polstre sin podcastportefølje med titler som ”Joe Rogan Experience” og ”Call Her Daddy” blandt mange andre, men har endnu til gode at se et økonomisk afkast på satsningen. Det skriver Variety, som har fulgt med på streamingselskabets konference for investorer onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også