Milestone relancerer sit partnerprogram: "Det skal være attraktivt at være partner"

Til sommer relancerer Milestone sit partnerprogram, så det bliver mere målrettet og fokuseret mod de partnere, som skaber værdi for kunderne. ”Det skal være mere attraktivt at være Milestone-partner,” forklarer adm. direktør Thomas Jensen til ITWatch.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH
af NIKOLAJ HARDING

Når juni går på hæld, og kalenderbladet skal vendes til juli, så sker der nye ting i Milestone.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også