Trifork-direktør: "Vi har ikke behov for den fysiske nærhed"

TÆT PÅ: Det er indgroet i Trifork, at virksomheden ikke må blive for stor, for det ødelægger kulturen, mener direktør Jørn Larsen. I sine yngre dage solgte han sin virksomhed til Mærsk efter et længere samarbejde og har svoret, at Trifork aldrig organisatorisk må blive en stor virksomhed.
Jørn Larsen, stifter af og direktør i Trifork. | Foto: Thomas Bruun Funch
Jørn Larsen, stifter af og direktør i Trifork. | Foto: Thomas Bruun Funch

“Big in a small way”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også