Too Good To Go tager hul på ny fase af amerikansk væksteventyr

I 2022 stopper madspildsvirksomheden for udvidelsen til flere amerikanske byer, men vil i stedet fokusere på at skabe et bedre fundament for virksomhedens vækst. Investeringerne vil dog fortsat kunne ses på bundlinjen, hvor minusset vokser.
Mette Lykke har været adm. direktør i Too Good To Go siden 2017. I den tid er bundlinjen synket mere og mere, men det er helt efter planen, fortæller hun. | Foto: PR/Les Kaner
Mette Lykke har været adm. direktør i Too Good To Go siden 2017. I den tid er bundlinjen synket mere og mere, men det er helt efter planen, fortæller hun. | Foto: PR/Les Kaner

Væksteventyret fortsætter, og ambitionerne er stadig store, men tiden er inde til at skrue lidt ned for den geografiske ekspansion og i stedet fokusere på at skabe et solidt fundament for fremtidig vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også