Professor: Man skal give investorerne de rigtige oplysninger

Der er rejst tvivl om, hvilke kundeforhold it-selskabet Valuer har, efter at selskabet i sit børsprospekt opremser en række store virksomheder som kunder, selvom de ikke længere er det. Professor påpeger, at oplysninger i et prospekt ikke må give et "forkert indtryk i den sammenhæng, hvor de optræder".
Foto: SHANNON STAPLETON/Reuters / X90052
Foto: SHANNON STAPLETON/Reuters / X90052

Det er afgørende, at virksomheder giver investorerne de rigtige oplsyninger, når selskabet skal børsnoteres.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også