Zuckerberg mister 47 milliarder efter reklame-boycott

Flere store virksomheder har valgt at fjerne deres reklamer fra det sociale medie efter kritik af retningslinjer.
Foto: ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP / AFP
Foto: ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP / AFP
AF ANNE FILBERT

Selvom ambitionerne for det sociale medie Facebook er, at det skal være et sted, hvor der er plads til at ytre sig frit, bliver der alligevel tilladt lidt for meget. Det mener flere virksomheder, der har valgt at tage deres reklamer af Facebook i protest.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også