Digital Post i ministerium var "sat ud af kraft"

Ombudsmanden har undersøgt en sag på vegne af en borger, der ikke kunne komme i kontakt med Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet. Problemer med Digital Post stod på i fire måneder.
Folketingets Ombudsmand, Niels Fenger. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Folketingets Ombudsmand, Niels Fenger. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I fire måneder kunne borgere ikke komme i kontakt med Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet via Digital Post på grund af tekniske problemer, skriver Folketingets Ombudsmand på deres hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også