Digitaliseringsstyrelsen kræver redegørelse fra Nets efter NemID-kaos

Digitaliseringsstyrelsen retter nu en skarp kritik af NemID-leverandøren Nets efter flere dage langt nedbrud.
Foto: PR
Foto: PR

Fem dage skulle der gå før alle danskere igen uden problemer kunne logge på diverse tjenester med NemID, og det vækker nu skarp kritik fra Digitaliseringsstyrelsen, der skyder med skarpt efter leverandøren af løsningen, Nets.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også