Hundredevis har brugt hotline til ofre for identitetstyveri

689 gange har Digitaliseringsstyrelsens nye hotline hjulpet en dansker, der har været udsat for - eller gerne ville undgå identitetstyveri. Men ingen ringer om natten.
Foto: STEVE MARCUS/REUTERS / X00642
Foto: STEVE MARCUS/REUTERS / X00642

Den hotline, der skal hjælpe danske ofre for identitetstyveri, har de første to måneder af sin levetid modtaget i alt 689 opkald fra bekymrede danskere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også