Året hvor digitalisering kom ind på middagsbordet

Det vil kræve handling og vilje fra både politisk hold og fra virksomhederne selv, hvis Danmark skal placere sig som vinder i det digitale kapløb. Det siger formand André Rogaczewski i sin åbningstale ved DI Digitals nytårskur.
Foto: Kristoffer Veggerby
Foto: Kristoffer Veggerby

Med digitaliseringens indtog i de danske hjem og bestyrelseslokaler er der sket et paradigmeskifte i såvel samfundet som i virksomhederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Pr

Softwareboss glæder sig til degradering

For abonnenter