Crayon skal gennemføre en slutspurt for at nå vækstmål

For andet år i træk har Crayon opnået en omsætning over en milliard, men der er et stykke vej endnu til direktørens ultimative mål.
Marina Lønning, direktør i Crayon | Foto: Crayon / PR
Marina Lønning, direktør i Crayon | Foto: Crayon / PR

Da Crayons nuværende direktør, Marina Lønning, kom til i 2019, satte hun et ambitiøst mål om at fordoble både bundlinje og toplinje inden for tre år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også