Targit-topchef: Abonnements-strategi er godt på vej men ikke i mål

Overgangen fra en licens- til en abonnementsbaseret model er begyndt at give resultater for nordjyske Targit, som har kig på opkøb, fortæller adm. direktør.
Jakob H. Kraglund er adm. direktør for Targit. | Foto: Targit/PR
Jakob H. Kraglund er adm. direktør for Targit. | Foto: Targit/PR

Efter et kraftigt dyk i driftsresultat er det nordjyske tech-selskab Targit nu tilbage på et niveau på cirka 10,5 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også