ITWatch

Targit-topchef: Abonnements-strategi er godt på vej men ikke i mål

Overgangen fra en licens- til en abonnementsbaseret model er begyndt at give resultater for nordjyske Targit, som har kig på opkøb, fortæller adm. direktør.

Jakob H. Kraglund er adm. direktør for Targit. | Foto: Targit/PR

Efter et kraftigt dyk i driftsresultat er det nordjyske tech-selskab Targit nu tilbage på et niveau på cirka 10,5 mio. kr.

Sidst, det var tilfældet, var tilbage i 2018, før selskabet for alvor satte blus på strategien om at overgå fra en licens- til en abonnementsbaseret model for virksomhedens cloud og BI-løsninger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs