Atea skal stå for ISS' danske it-support

Servicegiganten har outsourcet sin danske it-suppor til Atea, der får ansvaret for blandt andet servicedesk og kontakten med leverandører af forretnignsapplikationer.
Foto: Miriam Dalsgaard
Foto: Miriam Dalsgaard

Efter en implementeringsfase på seks måneder har Atea nu overtaget ISS' danske it-support.

Det skriver Computerworld.

Aftalen omfatter 3000 it-brugere og betyder, at Atea skal varetage servicedesk-funktionen, onsite support og kontakten til ISS' leverandører af forretningsapplikationer.

"Når medarbejdere i Jylland oplever, at deres fejlmeldte pc’er nu ikke længere skal forbi Søborg, er det et væsentligt skridt mod højere produktivitet og bedre brugeroplevelser," lyder det fra Christian Andersen, chef for it operations oh support hos ISS, ifølge Computerworld.

Det fremgår ikke, hvilken værdi aftalen har.

"Jeg kan slet ikke se, hvad gaver og gavekort har at gøre i en forretningsrelation"

Ib Kunøe om partner: Frank Rasmussen kan næsten få mig til hvad som helst 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også