Analysehus: Generativ AI vil øge marketing-produktivitet med mindst 40 pct

For at beregne generativ AI-funktionernes potentielle indvirkning på marketing har IDC modelleret arbejdet for 24 vigtige marketingroller på tværs af fem hovedkategorier af arbejde.
Generativ AI er for alvor i gang med at forandre arbejdet med alle typer opgaver. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Generativ AI er for alvor i gang med at forandre arbejdet med alle typer opgaver. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

Generativ AI er for alvor i gang med at forandre arbejdet med alle typer opgaver. Analysehuset IDC har seneste analyseret indvirkningen fra generativ AI i marketing.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også