Topdanmark har taget nyt, stort AI-skridt – tendensen breder sig i branchen

Mange har til dog været mere tøvende med de store AI-satsninger, på grund af det hun kalder regulatorisk usikkerhed, lyder det fra F&P. 
Sigrid Floor Toft fortæller, at mange forsikringsselskaber har ventet på, at EU’s AI-forordning skulle falde endeligt på plads, så de vidste, hvad de skulle forholde sig til. | Foto: Forsikring & Pension
Sigrid Floor Toft fortæller, at mange forsikringsselskaber har ventet på, at EU’s AI-forordning skulle falde endeligt på plads, så de vidste, hvad de skulle forholde sig til. | Foto: Forsikring & Pension

I februar kom Topdanmark for alvor med på moden, da forsikringsselskabet i slutningen af februar lancerede deres chatbot “Top GPT”, hvor nuværende og potentielle kunder kan stille en AI-drevet robot spørgsmål, skriver Børsen

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også