Bank har taget chatgpt til sig - kan spare rådgiverne 20 minutter per kundemøde

Det har ikke krævet massive investeringer for en af Norges store banker at implementere kunstig intelligens.
Norske Sparebank 1 SR-Bank har taget chatgpt til sig. | Foto: Magnus Eidem
Norske Sparebank 1 SR-Bank har taget chatgpt til sig. | Foto: Magnus Eidem

Den norske bank Sparebank 1 SR-Bank har som et af de første pengeinstitutter i Norden besluttet at omfavne den stærkt omtalte løsning chatgpt, der baserer sig på kunstig intelligens.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også