PR-virksomhed udruller ny AI-løsning i markedet

Mynewsdesks såkaldte PR-assistent, der er baseret på kunstig intelligens, bliver gjort bredt tilgængelig.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

PR-virksomheden Mynewsdesk, der arbejder med kommunikation og branding for virksomheder og organisationer, lancerer efter en kort prøveperiode nu sit nye PR-produkt bygget på kunstig intelligens fuldt i markedet. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Mynewsdesk har udviklet produktet ”Content AI”, som skal gøre det nemmere at lave PR-materiale ved, at kunder fordrer AI-løsningen med oplysninger, der skal indgå i meddelelsen, og så genererer robotten et udkast til en pressemeddelelse.

Løsningen, der er lavet med teknologi fra Open AI, blev testet blandt en mindre gruppe af kunder i februar, men er nu gjort tilgængelig for alle.

”Vi ser et stort potentiale i AI, og vi ønsker at gøre teknologien tilgængelig for alle vores kunder. Så det, vi har gjort, er, at vi har bygget AI’s kraft ind i det sted, hvor vores kunder allerede arbejder med PR. Nu kan de skabe, publicere, distribuere og analysere deres kommunikation på en smartere og mere effektiv måde end nogensinde før,” udtaler Sara Manding Holm, produktchef hos Mynewsdesk, i meddelelsen.

(Denne artikel er leveret af vores søstermedie MediaWatch.)

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også