Coronakrisen skabte udfordringer hos Supwiz: Kunderne var i en krigstilstand

Det seneste års coronakrise har vendt op og ned på en del ting hos AI-startuppen Supwiz. Dels har kunderne været ramt, hvilket skabte udfordringer særligt i begyndelsen af krisen, og derudover har selskabet også ændret sin salgs- og leveringsstrategi, fortæller direktør.
Foto: Supwiz/PR
Foto: Supwiz/PR

Det seneste år har Supwiz, der blandt andet står bag en AI-baseret chatbot, ligesom de fleste andre også været påvirket af coronasituationen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også