Dansk softwareselskab vil vinde reklamemarkedet med kunstig intelligens

Adform har lanceret en ny kunstig intelligens-løsning, der har fået navnet Odin. Den kan langt mere præcist end tidligere forudse forbrugeres handlemønstre på nettet og dermed effektivt målrette annoncer til de rette forbrugere, lyder det fra selskabet.
Adforms kontor i Vilnius, Litauen, hvor selskabet har haft en udviklingsafdeling siden 2006. | Foto: Adform/PR
Adforms kontor i Vilnius, Litauen, hvor selskabet har haft en udviklingsafdeling siden 2006. | Foto: Adform/PR

Vi kender alle sammen bannerannoncerne, der popper frem på skærmen, når man besøger en hjemmeside. Nogle gange er købsforslagene interessante, men ofte rammer de langt ved siden af. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også