ITWatch

Kundernes efterspørgsel giver oprustning med digitale topchefer hos EY

Revisions- og rådgivningshuset EY tilføjer to digitale profiler til virksomhedens danske afdeling, hvor den ene kommer fra en stilling som global digital marketingsansvarlig.

Foto: PR/EY

Digitalisering fylder meget hos revisionshuset EY og virksomhedens kunder, og derfor opruster man netop den digitale afdeling med to profiler, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

"Vores kunder efterspørger digitale kompetencer, kommerciel indsigt og forståelse for teknologi både i forhold til strategi og innovation og til optimering og risikostyring," siger Henrik Lau, executive director i Advisory-afdelingen i EY, i pressemeddelelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs