Konsulenthus sætter ny profil i spidsen i forretningsben for digital strategi

Christina Sophie Worsøe kommer fra en stilling som strategisk lead for den digitale transformation af Fødevarestyrelsen under Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri. 
Christina Sophie Worsøe får i sin nye stilling til opgave at hjælpe konsulenthusets kunder med at indfri de digitale ambitioner i deres forretningsstrategier. | Foto: Pr
Christina Sophie Worsøe får i sin nye stilling til opgave at hjælpe konsulenthusets kunder med at indfri de digitale ambitioner i deres forretningsstrategier. | Foto: Pr
af NIKOLAJ HARDING

Konsulenthuset Immeo opruster med ansættelsen af Christina Sophie Worsøe, der fremover skal stå i spidsen for forretningsbenet Commercial Digital Excellence. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også