Trifork indtager USA: "Vi kan godt blive den største i Chicago"

Stille tider på Triforks hovedmarked, Danmark, har fået virksomheden til at kigge efter nye kunder og nye markeder. Der er store forventninger til USA og især storbyen Chicago.
Jørn Larsen, stifter og administrerende direktør, Trifork. | Foto: Thomas Bruun Funch
Jørn Larsen, stifter og administrerende direktør, Trifork. | Foto: Thomas Bruun Funch

Trifork er på jagt efter nye kunder og markeder i både ind- og udland, fordi de eksisterende kunder på de eksisterende markeder lader pengene blive i lommen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også