Edlund vil tættere på kunderne og satser på genbrugelige produkter

Nye fora, hvor Edlund mødes med kunder for at tale om ønsker til it-udviklingen, er et element i ny produktstrategi fra Edlund.
Jerôme Baltzersen er produktdirektør hos Edlund. | Foto: Pr/edlund
Jerôme Baltzersen er produktdirektør hos Edlund. | Foto: Pr/edlund

Kunderne skal tages endnu mere med på råd, og de løsninger og produkter, som bliver udviklet, skal i højere grad kunne bruges på tværs af selskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også