ITWatch

Striber af ekstra udgifter holder indtjeningen nede i 7N

Væksten er omfattende i konsulenthuset 7N, der dog må se indtjeningsmarginen falde efter en række omkostninger til øget bemanding samt eftervirkninger af coronakrisen. Men ambitionerne til fremtiden er positiv, og selskabet venter betydelig fortsat vækst. (Opdateret)

Foto: PR

Omsætningen tager et stort hop op i it-konsulenthuset 7N, der opnår et samlet salg på 1,2 mia. kroner - en stigning på nærved 200 mio. kroner på et år.

Baggrunden er et nærmest umætteligt behov for digitalisering af danske og internationale virksomheder, der kommer tilbage med nye opgaver til det store it-konsulenthus, der har sin omsætning stort set kun fra eksisterende kunder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Den grønne it-bølge risikerer at kvæles af krisen

Regeringen har grønne ambitioner – også på det digitale område. Men vil historien gentage sig, og vil de grønne it-drømme drukne i et excel-arks kolonner, spørger Christian Hannibal, director for tech, media and finance i Rud Pedersen Public Affairs, i denne klumme.

Svensk Mobilepay-konkurrent lurer på nordisk sats

Direktøren for svenske Swish, der sidste år endte uden for fællesskabet mellem danske Mobilepay, norske Vipps og finske Pivo, antyder, at betalingstjenesten kan være på vej med en anden nordisk satsning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs